Obchodní podmínky

Dodací lhůty:

Průměrná doba expedice nášeho zboží se pohybuje v rozmezí :VAR:DeliveryTime::, protože všechno zboží co je v nabídce máme skladem, ale tato doba se může ve vzácných případech prodloužit. V takovém případě Vás upozorníme e-mailem na změnu dodací lhůty Vaší objednávky a budete mít možnost Vaši objednávku stornovat. Někdy se může stát, že výrobce vyřadil zboží z prodeje aniž by nás o tom uvědomil, a proto objednávku nejsme schopni vyřídit. V takovém případě Vás budeme o vzniklé situaci bezodkladně informovat a budete mít možnost objednávku stornovat. Po našem odeslání je potřeba ještě přičíst dobu potřebnou pro doručení. V případě zaslání poštou je tato doba 2-4 dnů, při dodávce kurýrem se tento čas zkracuje na jeden den. Při doručení zásilky je nutné uvést do adresy doručení i telefonní číslo, aby se doručovatel s Vámi mohl domluvit na přesném čase a místě dodání.

Dodací a platební podmínky:

Zboží Vám zašleme poštou nebo kurýrní službou na kterékoli místo v České republice. Pro doručení kurýrní službou doporučujeme uvést jako adresu doručení místo, kde se zdržujete přes den, protože kurýr doručuje zásilky v pracovní době.

V případě doručení poštou účtujeme expediční poplatek :
  • 85 Kč při objednávce v ceně nižší než 1250 Kč
  • 0 Kč při objednávce v ceně od 1250 Kč

  • V případě doručení kurýrní službou přímo do Vašich rukou účtujeme expediční poplatek:
  • 75 Kč při objednávce v ceně nižší než 1250 Kč
  • 0 Kč při objednávce v ceně od 1250 Kč

  • Prohlídněte si podrobné podmínky doručení a informace o možných způsobech platby.

    O tom, že Vaše objednávka byla odevzdána přepravci, Vás budeme informovat e-mailem ve kterém je také link na stránku přepravní společnosti, kde můžete sledovat pohyb zásilky. Pokud Vám zboží nebylo dodáno do 7 dní po našem odeslání, kontaktujte nás prosím a my skontaktujeme dopravce. Bližší informace o Vaší zásilce a možných důvodech nedodání Vám po prověrení následně poskytneme e-mailem. Aktuální stav vybavování Vaší objednávky si můžete kdykoliv zkontrolovat také v sekci Můj účet.

    Závazek dodat zboží se považuje za splněné i v případě, pokud zákazník nepřevezme zboží v dohodnutém čase a na dohodnutém místě, resp. odmítne zboží převzít. V prřpadě, ak si zákazník zboží nepřevezme a zboží se nám vráti zpátky, máme právo od kúpní smlouvy odstoupit a od zákazníka požadovat náhradu nákladů spojených s vrácením zboží (poštovné súvisící se zpětným zasláním zboží). Opakované doručení zásilky je možné pouze po vzájomné dohodě.

    Nezodpovídáme za pozdní dodávku zboží zaviněnou doručovatelem (Česká pošta, kurýrní služba) nebo nesprávně udanou nebo nekompletní adresou příjemce. Zákazník nabyde vlastnícke právo k zboží jeho převzetím v místě dodání a úplným zaplacením kúpní ceny. Převzetím zboží přechází na zákazníka stejně jako nebezpečenství náhodné zkázy a náhodného zhoršení.

    Při převzetí zásilky je zákazník povinnen zkontrolovat zásilku, jestli nebyl poškozen obal zásilky (mechanické poškození způsobené přepravou) a jestli je zboží bez zavád. V případě viditelného poškození zásilky nebo zboží je zákazník oprávněn zásilku nepřevzít.

    Ke každé zásilce zasíláme na Váš email řádný daňový doklad (faktura), ktérý zároveň slouží také jako záruční list. V případě, že jej emailem neobdržíte, můžete si jej stáhnout na stránce Můj účet / Detail objednávky.

    Záruční lhůta:

    Na prodávané zboží, pokud není určeno jinak, je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců.

    Garance ceny:

    V případě zaplacení proforma faktury (objednávky) a v případě korektní funkčnosti systému garantujeme cenu z objednávky. Ve všech ostatních případech si vyhrazujeme právo na změnu cen, o čemž bude zákazník informován.

    Reklamace:

    Případné reklamace vybavujeme v pracovních dnech prostřednictvím e-mailu. Rozsah a oprávněnost reklamace posoudime po zaslání dodaného zboží zpátky na naši adresu. O vybavení reklamace Vás budeme průběžně informovat a dohodneme s Vámi způsob řešení. Více se dozvíte zde.

    Vrácení zboží:

    Pokud chcete vrátit zboží, na které se nevztahuje reklamace a výrobek je v bezvadném stavu, do 14 dnů od převzetí jej můžete vyměnit za jiný. Pokud si v této lhůtě nedokážete z naší nabídky vybrat jiné zboží, máte možnost vrácení ceny za původní výrobek. V tom případě je nám potřeba zaslat vracené zboží s číslem objednávky a číslo účtu, na který Vám máme peníze zaslat.

    Kontakt:

    Všechny dotazy zodpovíme na mailové adrese info@svet-puzzle.cz. V nevyhnutném případě také na telefónním čísle +421 948 363 999. Případné reklamace nebo jiné zásilky zasílejte na adresu:

    Xabax, s.r.o.
    Na piesku 8
    821 05 Bratislava

    Ochrana údajů:

    Informace, které nám poskytnete prostřednictvím objednávkového formuláře, slouží výlučně pro potřebu poskytnutí konkrétní služby a nebudou poskytovány třetím osobám ani jinak komerčně využívány. Více se dovíte na stránce Ochrana údajů.

    Upozornění!

    V případě známek poškození (rozervaný obal, deformace, díra) při přebírání zásílky balík neprobírejte a informujte nás. Předejdete tak případným komplikacím při reklamaci poškozeného zboží. Když se nám zásílka vrátí, zboží skontrolujeme, případně vyměníme a okamžitě Vám ho opět vyexpedujeme.

    Používání materiálů ze stránek

    Jakékoliv použití obsahu - části nebo celku, hlavně rozmnožování a šíření textů, obrázků, fotografií nebo ukázek jakýmkoliv mechanickým nebo elektronickým způsobem je bez písemného povolení od Xabax, s.r.o. zakázané.